Pagina's

24.6.13

Beauty: Galenic Nectalys nachtserum/creme

Vandaag review ik voor jullie de Galenic essentiel de nuit :-)! Een nacht serum/creme die heel fijn werkt!


Zo ziet hij eruit. Ik heb een kleintje, van Farmaline , 15 ml. Ondanks dat, kun je er best lang mee doen. Ik doe er nu ongeveer 2 weken mee en hij is echt nog lang niet op. 



Galénic Paris is een parfumerie/betere drogisterij merk. De nachtcreme is een oranje/roze, en heeft een gemiddelde textuur. Niet te dik en niet te dun :-)
De creme verzorgt mijn huid prima. Het laat mijn huid niet uitdrogen, en geeft een goede verzorging.      ( er staat overigens bij: voor uw eerste rimpels, haha maar dat maakt niet uit, denk ik ). Maar waar ik nog het meest enthousiast over ben, is dat het lijkt mijn 'onzuiverheden' en kleine bobbeltjes ( geen pukkel, ook geen puistje heel raar ) echt te verminderen. Een hele goede nachtcreme dus!

Hebben, hebben, hebben! Als... Je op zoek bent naar een goede nachtcreme, die verzorgt en je onzuiverheden helpt te verminderen.

Beter skippen :-( als.... Je echt een zeer droge huid hebt, deze creme is perfect voor de normale tot de 'een beetje droge' huid. Jammer genoeg is deze creme niet hydraterend genoeg voor de hele droge huidjes. 

Deze Galenic creme is hier te koop, voor €23,85 voor 50 ml.



Geen opmerkingen: