Pagina's

8.6.13

Het verhaal achter deze blog.

Ik ga jullie alles vertellen over waarom, wanneer en hoe ik mijn blog begonnen ben! 

Wanneer ben ik met deze blog begonnen?

Ik begon met bloggen in begin Februari. Toen heette het nog niet 'Real life fashionista', maar 'Your life, your fashion, your style'. Ik vond het toen een té lange naam en nam de naam 'It's a beauty fever!'. Ook omdat ik het idee had dat mijn blog meer over beauty ging. Ook die naam vond ik later toch niet kloppen, en ik koos voor 'Real life fashionista'. Zoals je misschien wel hebt gemerkt, heb ik de laatste dagen meer posts gedaan over fashion. Ik probeer het gewoon af te wisselen, beauty en fashion ( ja sorry, maar mode staat echt niet! Ik gebruik liever fashion :P ). Maar even terug naar de vraag, begin Februari dus. Ik had daarvoor al eerder een blog gehad, meer een soort digitaal dagboek, maar die hield ik altijd maar twee of drie dagen. Met 'blogger' van google, werkte ik aan deze blog, en ineens hield ik het vol! Het ging ook zo snel. Ik probeerde om de dag dingen te schrijven over mijn leven, mode en makeup. En de views stroomden door, inmiddels hebben we de 5500 gehaald!

Waarom ben ik deze blog begonnen?

Ik heb altijd al een passie gehad voor schrijven. Ook hield ik van kleding en opmaken. Ik keek vaak naar blogs, of youtube video's om te kijken hoe ik mijn nieuwe broek kon combineren, of hoe ik een donut knot kon maken. Vaak dacht ik; He! Dat kan ook op deze manier! En zo bedacht ik wat dingen op over hoe ík nou een donut knot maakte enzo. Ook heb ik altijd het idee dat mensen de kleding of makeup dragen die iedereen draagt, omdat je zo niet opvalt of er bij hoort. Een eigen stijl hebben, is pas echt leuk. Blogs gebruiken mensen dus ook vaak om inspiratie uit op te doen. Ik besloot een blog te nemen, want ik was er klaar voor. Er gaat wel heel veel tijd in zitten!

Hoe ben ik deze blog begonnen?

Dat heb ik eigenlijk al beantwoord, maar ik ben deze blog begonnen met blogger van Google. Ik koos een leuke achtergrond, typte een paar dingetjes ( waaronder een artikel 'welkom', haha ), en besloot de blog écht te gaan onderhouden.

Ik ben nog steeds iedere dag blij dat ik de beslissing heb genomen om een blog aan te maken. Je kunt er je hobby in kwijt en schrijven wat je wilt. Het is echt leuk om een blog te hebben, zeker als er mensen naar kijken! Het is echt gaaf als je bijvoorbeeld je eerste 1000 paginaweergaven bereikt, dat geeft echt een kik! Ook heb ik vorige week mijn eerste, zelfverdiende pakketjes binnen gekregen. Bloggen doe je voor je passie, zeker niet voor gratis spullen, maar toch is het zo leuk als je door schrijven zoiets kan bereiken!

Dit was het verhaal achter mijn blog

❌⭕❌⭕ Beau


Geen opmerkingen: