Pagina's

18.6.13

World of Scentchips!

Hi! Wat is er lekkerder dan een heeeerlijk ruikende geurkaars op je kamer? Een waxen figuurtje dat je laat smelten in een hip brandertje, precies! Dat is het idee van Scentchips®.

Gister ontving ik deze Scentpresent, met een geurbrander, en een bakje heerlijk geurende scentchips.  ( Dat is de naam voor de waxen figuurtjes :-) ). 



In het bakje zitten o.a. de heeeerlijke geurende vanille chips, blossom, mango/papaya en nog veel meer. 


Hier ga ik vanille en blossom samen laten smelten :-) 


Deze ruikt heeeeeerlijk! Een beetje zoet, en met een vleugje vanille. Met scentchips® kun je perfect je eigen geur samen stellen!

Je kunt de Scentchips, en geurbranders ( waaronder ook een buddha-brander, hahahahah cool ) kopen op de officiële site; World Of Scentchips

❌⭕❌⭕ Beau


1 opmerking:

mandy zei

Altijd lekker een geurtje!
Ik heb zelf die van Little hotties omdat ik deze toch lekkerder vind ruiken en ze zijn ook nog eens goedkoper! Die van mij koop ik online bij www.steengoedkado.com