Pagina's

25.6.13

25 vragen

Hoi! Vandaag heb ik voor jullie de '25 vragen tag'. Enjoy!

1. Heb je huisdieren?
Een labrador, 2 hamsters sn 2 konijnen ( mini kinderboederij bijna, hahaha )

2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn
Een kop thee, de afstandsbediening en mijn moeder :-)

3. Hoe is het weer nu?
Bewolkt en fris. 

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik rij niet.

5. Hoe laat was je vannochtend wakker?
Half 7

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Ellis in Glamourland

8. Wat staat er in je laatste smsje?
'Het word supergezellig in Frankrijk' naar een vakantie vriendin :-)

9. Wat is je ringtone?
Uuhh. Een beetje zo van; trrrrruum trum trum trum truuuuu. Hahaaha

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, in Frankrijk, Italië, Zwitserland, Duitsland, België, Engeland...

11. Hou je van sushi?
Nog nooit gehad ( OMG, JAAA IK BEN SERIEUS )

12. Waar doe je boodschappen?
Haha dat doet mijn moeder ( Appie heijn en soms Boni ) 

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee, wel sslaplekkerthee :-)

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Een zusje

15. Heb je een computer of laptop?
Nee, niet zelf, hier in huis wel. En zelf een iPad

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Jaaaa....raad maar ;-)

17. Draag je een bril of lenzen?
Een bril

18. Verf je je haar?
Nope

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Uhhh.. Ik moet vanavond nog even naar school, en dit artikel maken

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 
Ik zou het niet weten, misschien toen ik mijn kleine teen aan de douchedrempel stootte?

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Kaas, ham, tomatensaus en ananas. En als ik het zelf maak, alles wat er is op een hoopje gooien.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Ik eet vooral burgers bij de mac D, cheeseburger of McChicken, i dunnow!.

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja, wel eens bij een slaapfeestje ( of ben ik toen wel een uurtje in slaap gevallen? ) maar voor de rest niet.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Bruin

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Ik mag geen koolzuur, maar toen ik het nog wel dronk zeker. Ik vond pepsi vies en wou altijd de echt Coca Cola


❌⭕❌⭕ Beau

1 opmerking:

Unknown zei

Hey beau!
Ik verveel me en dus heb ik ook maar ff alle vragen beantwoord :)
X

1. Heb je huisdieren?
Ja :) een Cocker Spaniel, een kat en 2 konijnen.

2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn
Een flesje water, familie/vrienden, hond/kat, haha ik heb bijna altijd wel water bij me ^^

3. Hoe is het weer nu?
Bewolkt en niet heel erg warm ofzo.

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nope, dat gaat nog wel ff duren

5. Hoe laat was je vannochtend wakker?
Half 7 (door de wekker!)

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Castle (2 afleveringen soort van film)

8. Wat staat er in je laatste smsje?
Ok tot zo! Naar mijn moeder toen ik terug kwam van walibi.

9. Wat is je ringtone?
Een kloppend geluid: nok nok. (^^)

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, in belgië, frankrijk en dromenland (dat telt niet haha)

11. Hou je van sushi?
Nog nooit gehad, maar ik hou niet zo van vis.

12. Waar doe je boodschappen?
Meestal doet mijn moeder dat bij de AH

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nope, ik drink wel slaaplekkerthee als ik de volgende dag vroeg op moet.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Een zusje

15. Heb je een computer of laptop?
Hier in huis 1 laptop en 2 ipads

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Morgen word ik 13 OMG

17. Draag je een bril of lenzen?
Nope

18. Verf je je haar?
Een keer gedipdyed maar mijn haar pakte de verf niet, toen wilde de kapper het overnieuw doen. En nu is m'n haar helemaal afgebrokkeld:(. Nooit meer dus!

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Vanaaf nog ff naar school en dan slapen :)

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Poehhh, volgens mij toen de vader van een vriendin was overleden.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Tomatensaus, ham, ananas en ui. (Ik lust geen kaas ^_^)

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Liever allebei niet (OMG) ik houd niet van saus en kaas :$

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja, als we op vakantie gaan rijden we 's nachts, ik kan gwn niet slapen in de auto.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Blue

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Ik drink bijna nooit cola, maar ik proef echt geen verschil. Misschien omdat je wee dat het van coca cola is dat je het automatisch lekker vind!

Ik vond het leuk bye!