Pagina's

11.7.13

Gastblog xbloggerloverx: Top 3 leukste tijdschriften voor mee op vakantie!

Hi everyone!

Op vakantie lees ik altijd veel tijdschriften. Bij het meertje op mijn badhanddoek, puur genieten! 
Daarom een top 3 met de leukste tijdschriften om te lezen op vakantie.



Op nummer 1 - staat cosmogirl, de cosmogirl staat vol met leuke roddels, tips, DIY'S en of course de invulverhaaltjes. Daar kan ik echt om lachen! Verder leest het lekker en het is een leuk tijdschrift.



Op nummer 2 - staat de meiden, alle leuke nieuwe weetjes van de nieuwe trends staan in dit tijdschrift. Helaas ben ik er niet op geabonneerd. Maar zo nu en dan haal ik er eentje. Ook staan er handige tips in om je puber-leventje te overleven! 


Op nummer 3 - staat de hitkrant, alle weetjes en nieuwtjes van alle sterren staan in dit tijdschrift. Ik vind het heerlijk om weer op de hoogte te zijn van alle roddels. Ook staan er vaak leuke nummers in. Echt leuk om te lezen.



Dat was het voor deze keer! Iedereen fijne vakantie!

Kiss,
xbloggerlover

Geen opmerkingen: