Pagina's

29.7.13

Tan lines tag! ;D

Hi! vandaag weer een tag :D de tan lines tag! enjooyyyy

1.  Een huis aan het strand of een huis bij het meer?
Aan het strand! Een meer vind ik vaak een beetje vies, en op het strand kan ik lekker zonnen!

2. Favoriete zomerse haarstijl?
Messy bun! En een messy braid... Ik heb zo een geweldige herinnering aan mijn vorgie vakantie. Met wat vriendinnen gingen we bij elkaar vissengraten maken, echt heel leuk! 

3. Word je bruin of verbrand je?
Ik word bruin! Ik verbrand bijna nooit, alleen soms op mijn schouders. 

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?  
Nope.mik vind ze wel heel leuk

5. Kampvuur of 's avonds zwemmen?
Allebei! Kampvuur is heel gezellig, maar s'avonds zwemmen geeft een kik ;D

6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?
Uhmm.... Turkije, griekenland, Amerikaa...

7. Bikini's, tankini's of badpakken?
Bikini! Ik ben helemaal niet van de tankini's, en badpakken zijn zo warm.

8. Zomerse make-up musthave?
Waterproof mascara! En voor een vakantie disco een vleugje bronzer en een zilveren eyeliner.

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe?
Uhh.. 26* hier in NL. 

10. Doe je aan sporten in de zomer?
Ja! Vaak ga ik met mijn nicht en zus zwemmen, soms ook fietsen met een racefiets, badmintonnen...

11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad?
Nopeee

12. Nummer 1 dat staat op je bucket list voor deze zomer?
Shoppen in Frankrijk! En zwemmen! En nog veeeeel meerrr

13. Lang of kort haar tijdens de zomer?
Lang! Sowieso

14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?
Nee, soms alleen waterproof mascara..

15. Vervelendste zomer herinnering?
Heb ik niet! 

Q: Wat vind jij het leukst om te doen tijdens de zomer?

Geen opmerkingen: