Pagina's

7.8.13

Liebster award!

Hallooooo mensen.

Leuk nieuws: ik ben genomineerd voor de Liebster award! Dit is een soort ketting-brief voor bloggers, om de kleinere blogs bekender te maken, super leuk! Ik ben genomineerd door Elize van GirlOnTheWhiteBike. 

Het is de bedoeling dat ik 11 vragen beantwoord die ik gestuurd kreeg, en ik dan 11 nieuwe vragen bedenk voor 11 bloggers ( van kleine blogs ) die ik nomineer.
Dit zijn de vragen die ik kreeg.

O.P.I. of essie?
OMG! Ik heb nog never ever van een van beide iets gehad, maar ik vind Lilacism van Essie zo mooi dat is Essie zeg. 

Wie was je eerste blogger die je ging volgen?
Mascha van Beautygloss en Chrisellelim

Zon of sneeuw?
Zonnnnnn, uitleg nodig?

Wat is je all time favoriete film?
Mamma mia, Meryl Streep is geweldig. En Legally Blonde, fantastische film. 

Video of artikel?
Uhm. Video is wat echter, met beelden erbij, maar artikel leest wel makkelijk weg. 

Mascara of eyeliner?
Mascara.

Waarom ben je begonnen met blogger?
Ik vond schrijven leuk, ik vond mode en make-up leuk, een goede combi voor een blog!

Vest of trui?
Uhhh, of een dikke sweater, of een luchtig vestje. ( tenzij het abercrombie is ) 

Wat eet je bij je ontbijt?
Yoghurt met cruesli, of een boterham. Oja, en altijd thee.

Wat is een grote droom van jou?
O, dat zijn er veel.

-Zayn van 1D ontmoeten.
-Een supertoffe baan krijgen die ik leuk vind
-Verder gaan met bloggen, en bekender worden, 
-Model worden maar dat gaat me dus mooi never ooit lukken.

Hotel of tent?
Wij kamperen in een caravan, in een tent zou ik niet zo 'fijn' vinden, denk ik. Ik zit niet vaak in een hotel, maar als ik er ben geniet ik van de luxe!


Dat waren ze!

Dit zijn mijn vragen voor de genomineerden.

Fastfood of chic restaurant?

Wie zou je ooit nog willen meeten?

Ben jij iemand die vroeg opstaat of tot 1 uur in bed ligt?

Wat vind jij van de rare leggings-trend?

Hoe vind je werk/school met bloggen combineren?

Hoe lang ben je van plan door te gaan met bloggen?

De mensen die ik nomineer:

Maaike van xbloggerloverx

Amke van behappyandsmilexx

Madelon van SoMad__

Myrthe van vintage-beautytime

Marieke van Fanilla 

Myrthe van IHBF

Fie van FieTekent

Amy van AmyTekent


Dat waren ze. ( I know, geen elf. Gewoon too much. ) 

Xoxoxoxox Beau



1 opmerking:

Marieke zei

Leuk om te lezen en heel leuk dat je me hebt genomineerd! :D Maarr ik heb deze tag (een tijd geleden) al gedaan... maar toch leuk hihi :)