Pagina's

12.9.13

And that's who I am.

Hey :)

Kennen jullie de 'andthatswhoiam' plaatjes van We heart it? Er hoort ook een tag bij! Je laat een paar plaatjes zien en geeft er uitleg bij. And that's who I am!


Gewoon hartstikke waar! Sinds een paar maanden heb ik een bril. Een nerdbril met bruin en donkerbruin :)


Haha, bij mijn vriendinnen ben ik knettergek. Rare acties & flauwe grapjes, dat ben ik!



Dit is een heel persoonlijke. Soms word ik bang van mijn eigen gedachten, soms gaan ze echt te ver.


Hahahahahahahahaha. Ik ben zelfs te lui om het uit te leggen.


Soms verzink ik in mijn gedachten. Dan denk ik over van alles na, over leuke dingen en wat minder leuke.

Ik vind het vreselijk om allen te zijn, ik heb iemand nodig die knuffelt :D als ik alleen ben denk ik veel te veel na ook over nare dingen.


Het enige wat ik hierbij kan zeggen: Directioner.


Ik vind het zó leuk als mensen een accent hebben! Ik zou ook het liefst zelf Engels praten, als eerste taal ook.


En als afsluiter een foto van een panda :D Holy mooooly, cute he?

Nu weten jullie wat meer over mij!

Beau
















Geen opmerkingen: