Pagina's

7.9.13

Mini diary + bijkletsen! :D

Hoi!

Vandaag klets ik jullie bij over de afgelopen week :)

 Maandag moest ik huiswerk maken en daarna door de film. Welke film? THIS IS US van one direction! WAT. EEN. GEWELDIGE. FILM. Echt, ik ben dol op One Direction en ook de film is top :D ik ging met 2 vriendinnen en het was heel gezellig! 


Haha, wazige foto! We zaten met zijn drieen in de zaal, er was niemand anders! 

Dinsdag had ik een lange schooldag met 8 uren :( Thuis moest ik huiswerk maken, en het was heeeeel veeeeel!


Bibi liep over mijn huiswerk :)


Lekker in mijn joggingbroek op de bank, 's avonds na al het huiswerk!

Woensdag had ik ook weer een lange dag, maar was ik het eerste uur vrij. Ik had wat besteld op Mini In The Box, en dat is ook binnen gekomen. 


Helaas is de iPadhoes te klein!


Het iPod hoesje paste wel :)

Donderdag heb ik heeeel weinig gedaan :D behalve naar school gaan dan...

Buddhaaa, sorry, moest even....

Vrijdag had ik gewoon school, en daarna piano les! Daarna heb ik even wat geblogt en dit spelletje gevonden haha


Een app waarbij je knakworstjes moet braden, hahahahaha


Zo, nu zijn jullie weer bijgekletst! LET OP: vandaag komen er veel artikelen online!

Beau