Pagina's

10.10.13

zoektocht naar de perfecte dagcreme #1

hey! we kennen het allemaal.... de zoektocht naar een goede dagcreme. vandaag test ik voor jullie de vichy normaderm dagcreme!



van skinpharma kreeg ik een tester van deze creme opgestuurt. het is de 'standaard' dagcreme van de normaderm lijn van Vichy. de tester heb ik in 2 keer gebruiken opgemaakt. ik heb dus een beetje een indruk op kunnen doen, en ik kan jullie vertellen, dat wass een goede! het is een verzorgende dagcreme, die erg licht is maar goed de huid voed. mijn huid was na tweemalig gebruik al veel rustiger! ik heb dan niet echt puistjes en zo ( god bless my skin ) maar toch merkte ik dat mijn huid zacht aanvoelde! echt een heel fijne dagcreme. deze is o.a. te koop bij skinpharma en ook bij verschillende drogisterijen.

* * * * * * * * * * * * * *
cijfer: 8 1/2

* * * * * * * * * * * * * *





Geen opmerkingen: