Pagina's

10.11.13

I love autumn

I loooooove autumn. Waarom? Dat zal ik je eens even laten zien.



Ik kan lekker knuffelen met mijn kittycat, die lekker bij me komt zitten als het koud is. Hij is nog maar een maand of twee bij ons, maar hij hoort er al helemaal bij!
In de herfst draag ik sneller haar accesoires. In de zomer is het 'hopsaké' in een knotje maar nu doe ik er graag wat leuks mee.



De blaadjes. Geweldig vermaak als je het mij vraagt. Ik kan uren kijken naar de oranje blaadjes die overal heen dwarrelen. 

Met een kopje thee na school of in het weekend op bed blogs lezen en bekijken. Vind ik zó leuk en ontspannend om te doen :)

En natuurlijk... SWEATERS. SWEATER I LOVE YOU. Echt, I swear to God, als ik met een sweater zou kunnen trouwen zou ik het doen.

Nu weet je wel een beetje waarom ik zo van de herfst hou. De hitte van de zomer is soms gewoon too much. En nu kruipt Luna the cat op schoot dus ik ben er weer vandoor!





1 opmerking:

rougeimaginaire zei

Dat laatste beeld is zo herkenbaar :)