Pagina's

8.12.13

Sinterklaas cadeautjes + kerstjurkje

Hiiii, gister en donderdag avond heb ik ( twee keer dus :D ) sinterklaas gevierd. Het was supergezellig en ik heb leuke dingen gekregen, dus het leek me leuk het even te laten zien!


This is not a book, wreck this journal, twee armbandjes, hema cadeaukaart, hartje...


Kamer mobiel voor de winter, twee hertjes...


Claires giftcard, da LE purple collection, fashionista magazine...


En deze knit beanie!

Gistermorgen ben ik de stad in gegaan voor een kerstjurkje, en guess what: die heb ik gevonden! Hij is zo leuk...


Hij is helemaal van tule, met een hoge taille en lovertjes op de bustier. S o  c u t e !

En wat vinden jullie ervan?

Lots of love, aimee






1 opmerking:

Unknown zei

Super leuke cadeaus en omg wat een gaaf jurkje!! X Maaike