Pagina's

11.1.14

Treacle moon

Laatst was ik in de Albert Heijn en ik zag een rijtje met schattig gekleurde flesjes douchegel. Ik kende het merk TreacleMoon wel, maar had het nog niet in de winkel gezien. En dat bij de Appie! Ik besloot de rode 'warm cinnamon nights' mee te nemen. Het is een Limited edition douchegel van 500 ml.


Als eerst, ruikt hij vreselijk lekker zoet. Heel erg naar kersen en cola snoepjes met een vleugje iets warms. Dan de substantie: zo raar! Hij is heel jelly. Ik probeerde wat op mijn hand te doen, dus ik druk en beetje in die fles, er komt een kloddertje op mijn hand, ik laat de fles los en de hele klodder verdwijnt *poef* terug in de fles! Nouja?! Voor de rest vind ik het gewoon een hele fijne, basic douchegel. Hij maakt gewoon schoon, ruikt lekker en heeft een grappige substantie. De verpakking doet me denken aan philosophy, en is uber cute! Er staat een tekst op en heeft kleine figuurtjes :) treacl e moon heeft trouwens ook body lotions hand lotions ed.


Q: heb jij al iets gescoord van treacle moon?

XOXO


Geen opmerkingen: