Pagina's

13.7.14

Vakantie, zomerrooster, nieuwe naam?

Hiii meiden!

In de vakantie is iedereen graag buiten ( heel erg begrijpelijk ) en niet altijd achter laptop/telefoon om de nieuwste blogs te kijken. Ik weet dat er de laatste tijd niet regelmatig blogs online zijn gekomen. Ik heb inspiratie, ik heb al foto's geschoten, tijd om te schrijven, alles wat nodig is. Alleen een probleempje is dat het ongelooflijk veel tijd kost om de foto's van mijn camera over te zetten naar de laptop ( ik weet dat dat niet hoort natuurlijk, vroeger koste het een fluitje van een cent, maar nu duurt het echt echt lang ). Nu denk je misschien 'haha mooie smoes, i'm outta here' maar geloof me, ik zou ook graag zien dat er iedere dag een artikel komt en daarom ga ik hier hard aanwerken. Dan duurt het maar even om de foto's over te zetten. Ik heb ook niet graag dat de foto's op mijn blog van vreselijke kwaliteit zijn haha... 



Nouja, dat was dat en dan nu nog iets: ik wil graag werken met een zomerrooster. Ik weet dat meerdere blogs dit hebben maar mij leek dit ook wel handig. Dan kan ik wat artikelen maken voor als ik weg ben en wat oningeplande, spontane updates. Er zal om de dag een artikel komen. Iemand heeft al aangeboden om gastblogs te maken, wat ik ook wel leuk vind. Het zomerrooster start woensdag :D En dan nog een laatste opmerking; ik ben al heel erg vaak veranderd van naam op mijn blog. Dit komt omdat ik er nooit helemaal tevreden mee was, ook niet met de inhoud van mijn blog. Nu vind ik de naam te lang, maar ik ben eindelijk tevreden met de inhoud ( en de lay-out ook wel, simple but classy ) ; fashion & personal. Oproep: als je een leuke naam weet voor deze blog, laat het ajb achter in de comments! Zou ik heel blij mee zijn! 
Dat was het weer voor deze update :) 

XOXO 

Geen opmerkingen: