Pagina's

29.11.14

December ❤️

Oeps! Dit artikel had op 1 december online moeten komen, weet niet waarom het fout is gegaan!


December. DECEMBER. DeCeMbEr. DDEEEEECEEEEMBEEEER. need i say more? het is potverdikkie december. yassss. ik ben zo blij joh. De maand van sinterklaas feest, kerstvakantie, familie, oud & nieuw, winter, warmte.. literally: the most wonderful time of the year. Trouwens: ik ben al laaaang begonnen met mijn kamer decoreren voor kerst. Ik luister al kerstliedjes. Ik ben al helemaal in de sfeer haha.



Heb ik mijn excitement een beetje vast kunnen leggen? Nee? Okee: MEEEE SOOOOO EXXXCCIIITTTEEEEEDDDDDD. lampjes, kerstbomen, kerstliedjes, gezelligheid, kou, en nog meer lampjes. Zo.



XOXO 



P.s deze maand op mijn blog staat dus in teken van kerst etc,



Geen opmerkingen: