Pagina's

29.12.14

Kast uitruimen #dailydecember 17

Oke, dus hier is het verhaal: ik liep laatst naar mijn kast, deed hem open, schrok me rot, en besloot dat het anders moest. Waar heb ik het over? Ik heb veeeeeel te veel kleding! Ik heb ook nog veel te zomerse kleding in de kast en alles ligt overhoop omdat ik 's ochtends nogal gehaast ben. Dus; lekker mijn kast uitruimen! Een soort 'grote winter schoonmaak'. Ik heb echt een gevoel dat zo'n beetje 50% van jullie ook wel behoefte hebben aan een kast schoonmaak, dus hierbij wat tips :D

- Haal alles uit je kast, doe zo veel mogelijk weg ( wat je niet meer draagt, waar gaten in zitten, wat niet meer past etc. ) en maak wat kleinere stapels, niet te hoog. Dat is beter te overzien!



- Richt je kast in op de winter. Dus geen luchtige topjes, crop tops ( okee kan op zich nog wel ) of dunne rokjes. Zo krijg je ook wat kleinere stapels. 
- Maak stapels met twijfel, wat je helemaal niet meer draagt, wat vies is, wat te klein is, wat te zomers is, het werkt makkelijker.
-Als laatst kies je wat op hangers gaat en wat ligt. Klaaaar!

De oude spullen kun je weggeven aan nichtjes / zusjes etc. Je kunt ze ook proberen te verkopen of ze doneren. 

Good luck y'all!

XOXO

Geen opmerkingen: