Pagina's

27.1.15

Lady speedstick | Powder fresh

Laatst viel er bij mij deze lady speedstick op de deurmat. Eindelijk kon ik het uitproberen! Ik hoorde voor het eerst van Lady speedstick toen het nog niet in Nederland te koop was. Op YouTube zag ik ze vaak voorbij komen en ik hoorde overal dat het een geweldige deoderant is. In Amerika is het, naast Secret, een van de populairste deodorants! Nu is Lady Speedstick al een tijdje in Nederland te koop, via Exclusive Scents . Ik testte de Powder Fresh voor jullie uit!


Dit is de verpakking. Hij heeft een draai-systeem aan de onder kant, als je er aan de draait...




Komt de stick naar boven! Hij ruikt trouwens echt superfris, daarover zometeen meer.



Het is de 'vertrouwde' lady speedstick verpakking. Handig, klein, leuk. Dit is dus de invisible dry/powder fresh deo. 'S ochtends doe ik altijd direct deo op, dus nu deze stick. Hij ruikt zoals ik al zei écht heel fris en lekker. Hij zegt 24 uur te werken en... Surpriseeee! It worked. 'S avonds was ik nog helemaal fris als een bloempje haha. De 'friszoete/poederige' geur was er wel een beetje af natuurlijk, maar hij werkte wel. Nu ben ik niet iemand die veel zweet, weinig zelfs, maar iedereen zweer op z'n tijd wel. En deze stick totally did the job! De geur, de werking, de verpakking, alles helemaal goed! Het enige kleine minpuntje was ik zou kunnen bedenken is dat een stick opdoen naar mijn idee was minder snel gaat dan *spray* *spray* klaar. Maar voor goede bescherming heb ik dat er voor over haha!

Ook benieuwd? Klik hier!

Q: heb jij al ervaring met Lady Speedstick?

XOXO


Geen opmerkingen: