Pagina's

26.4.15

25-04-15 photo diary ❤️

Hoi! Vandaag weer eens ( na een hele, hele lange tijd ) een foto-diary, van zondag 26 april. Het was niets bijzonders, haha. Ik vind het wel leuk om zo'n diary te maken. Zal ik het iedere weekend ofzo doen? Laat het me weten!


Ik werd wakker en gelijk chagrijnig van het weer... Regen, kou, bewolking :(


Ik at mijn ontbijt en ging lekker aan de gang met mijn huiswerk ( moest veel inhalen hahaha oeps ). Wiskunde, I don't like ya.


Lunch! En een grote kop thee ( plaats hier je hartjes emoji ), geen groene thee helaas.


Ik ging op zoek naar nieuwe sneakers waar ik ook op kan hardlopen en werd verliefd op deze asics gel lyte's. Ik zoek nog even verder naar mijn maat haha.



Even een half uurtje ge-pennyboard!         ( penny ge board? geen idee haha ) Het was niet heel lekker weer, maar regende niet. Ik kreeg trouwens ineens door dat ik morgen ook nog vrij ben vanwege Koningsdag. Yaaaaaas!


YAY even pauze met groene thee :)


Eten koken! Rode kool met appelmoes, jum! 

'A avonds keek ik nog obese & fam. Kruijs. Dat was het alweer! Niet een super boeiende dag haha 

XOXO



 






Geen opmerkingen: