Pagina's

23.7.15

YAY voor telefoons


Laatst betrapte ik mezelf erop dat voor mij m'n telefoon echt veel meer is dan alleen een ding waarmee je in noodsituaties kunt bellen. Ik ben er (nog) niet helemaal zeker van of ik de enige ben die dit onderstaande allemaal heeft of dat ik gewoon gek ben ( goeie kans hoor )  In ieder geval: ik wilde mijn telefoon even bedanken.

 

1. Het is een sociaal redmiddel. Als ik in het openbaar ben zonder vrienden en ik zit heel eenzaam te wachten, pak ik snel mijn telefoon. Even doen alsof je aan het appen bent ofzo. Echt heel gênant maar niemand ziet wát ik doe op die telefoon, maar ze denken tenminste biet dat ik een eenzame heks ben.

 
 

2. Het is een anti-angst wapen. Dit gênante volgende verhaal is me eens overkomen: ik zat op de fiets, 's middags rond 5 uur. Er was elemaal niemand op de weg behalve een groepje oudere jongens. Ze zatenge schreeuwen en waren volgens mij niet helemaal nuchter meer dus ik pakte mijn telefoon en dee ALSOF ik aan het telefoneren was. 'Hoi! Ja hoi! Met mij. Ja, daar belde ikdus over ... '. Zoiets.  Het gaf me echt een goed gevoel, de telefoon aan m'n oor. Veilig enzo

 

3. Het is dat ding wat je altijd een gespreksonderwerp geeft. Als er even een gekke stilte valt tussen jou en iemand die je vaag kent, zeg je bijvoorbeeld: 'hee heb je nou een nieuwe telefoon?' Of: 'leuk hoesje! Waar heb je die vandaan? Oh ja dat ken ik!'
 
Thank you.
 
XOXO
 
herken jij dit?
 
 
 

Geen opmerkingen: