Pagina's

28.10.15

Nieuwe blog

Hi guys!

Zoals jullie zien heb ik al een tijdje niet meer een artikel online gezet. Dit komt omdat ik over ga op een nieuwe blog!

Ik had al een tijdje het idee om een nieuwe naam aan mijn blog te geven. Later groeide dat idee een beetje uit naar een compleet nieuwe blog. Nieuwe naam, nieuwe layout, nieuwe start.

Ik heb al meerdere artikelen klaar staan voor deze blog waar ik heel excited over ben. Het concept van de nieuwe blog word trouwens; drie keer per week een artikel. Ik ga me niet vastpinnen op dagen maar dit word waarschijnlijk iets als maandag/woensdag/zaterdag of dinsdag/donderdag/zondag.

Komende zaterdag gaat de blog online en zal ik gelijk de link van de blog hierop plaatsen. Deze blog blijft overigens ook gewoon live, zodat alle artikelen bewaard blijven :)

Dus, see you Saturday!

XOXO

Aimee

Geen opmerkingen: