Pagina's

1.8.13

Lush Charity Pot Hand & Body lotion

Vandaag laat ik jullie kennismaken met de Lush charity pot. Een hand en body lotion van Lush, waarbij de volledige opbrengst naar het goede doel gaat. Een potje van 225 gram kost €17,95, wat best een cool sponsorbedrag is, haha.


In Londen kocht ik bij Lush een mini potje van 10 gram om hem te testen. De meeste lotions van Lush maken je huid heel zacht, en daarop is deze geen uitzondering!


Het is een zachte cream, die je huid heel zacht maakt, en je huid goed verzorgt. Hij heeft etherische oliën á la Lush, maar ik vind hem niet zo lekker ruiken ;P. Ik denk dat het de amandel olie is, maar ja. Het is niet zo erg hoor. Verder ben ik er super tevreden over! Dit kleine potje gebruik ik als handcreme, want als body lotion is ie na 1 keer wel op, hahaha. 

love it!

XOXO


Geen opmerkingen: