Pagina's

17.9.13

Gastblogger Yasmine: Statement necklaces

Weer een nieuwe blogpost van gastblogger Yasmine! Sorry trouwens dat ik een paar dagen niets heb geplaatst, we hebben een kitten in huis genomen en ze heeft veel aandacht nodig! 

Ze waren al een lente & zomer musthave, maar ook deze herfst zijn ze niet te missen: statement kettingen. Een mooie opvallende ketting, die je outfit helemaal afmaakt. Je ziet ze overal; Primark, Zara, H&M, noem maar op! Ik zocht op google naar wat mooie statement kettingen voor dit artikel. What do you think?




Dat waren ze! Persoonlijk vind ik statement kettingen heel mooi. Het staat heel leuk en is lekker opvallend. Ik vind ze mooi te dragen bij een (dichtgeknoopt) blousje, maar bij een shirt of jurk kan het ook gewoon! Ik vind ze prachtig!

Wat vind jij van statement kettingen? Zou jij ze ooit dragen? Hoe zou jij ze combineren? 

Liefs, Yasmine

P.S. Sorry dat de bronnen niet vermeld zijn! Ik had ze in notities gezet, alleen kan ik ze niet meer vinden....







Geen opmerkingen: