Pagina's

4.10.13

Update | herfst, stress & 1D

Heheeee! Sorry, ik heb jullie vreselijk verwaarloosd! Ik heb al een week niet meer geblogt! Ik had het vanwege een toetsweek erg druk, ik zal jullie even een update geven van mn leven haha
Zaterdag heb ik 's ochtends kaartjes voor 1D besteld, OMG IK KAN HET NIET GELOOOOVEN. Ik heb er zooo zin in, ik ga met twee vriendinnen. Ik ben echt een directioner en heb mn muur vol posters. Zaterdagavond had ik een feestje! 
Zondag moest ik veel huiswerk maken & leren, streessss!! Maandag had ik eerst school en moest ik daarna wéér leren D: ( sad face ) Dinsdag, OKTOBER :D ik begon echt al te merken dat het herfst was vanwege het weer en de kou. Mutsjes, handschoenen en sjaals! Ook vandaag weer leren... Woensdag had ik een lang dag op school, tot na half 4. En je raad het: LEREN! Donderdag werd het weer wat rustiger, maar had ik wel veel huiswerk. Ik heb HNTM terug gekeken, vind ik zo een heerlijk programma. En vandaag was het ook wel rustig, maar ik ben best wel dood op van zo'n weekje. En nu is het lekker weekend!


Nu zijn jullie weer up 2 date! xoxo

P.s. Ik heb Ios7 gedownload, ik vind hem mooi! Jullie?

Geen opmerkingen: