Pagina's

27.4.14

Plog 25-4-14

Gister ben ik een dagje naar duitsland geweest om te winkelen. We gingen naar essen voor de primark en naar oberhausen voor een mega groot overdekt winkelcentrum, centro. Het is overigens makkelijk in een dagje te doen! We zijn wel echt de hele dag weg geweest, maar het was heel leuk. Ik dacht dat het misschien leuk was om een plog te doen, so here it is! Enjoy!


Onderweg naar Essen. Het was superzonnig en lekker warm!


Supergoed geslaagd in de primark! Wel ruim een uur binnen geweest, wwwaaaaat?!


Kipnuggets als lunch in Essen, jummy <3


Gekocht op een marktje. Een beker vol verschillende soorten meloen!


Mislukte ik-rijd-in-een-auto foto <3 op weg naar centro, zo'n 20 minuten rijden vanaf essen.


Een foto van Centro, ( niet van mij ) supergroot dus!


Starbucks @ Centro <3



Dit is de plaats waar heel veel eetgelegenheden zitten, een soort plein. Echt supermooi <3


Sneak-peek van mijn aankopen... Ik heb wat gekocht bij primark, vila, hollister, lush, h&m en dm :-) shoplog komt morgen online! 


XOXO









Geen opmerkingen: