Pagina's

18.12.14

Tassen van marington #dailydecember 8

Hoihoi! Vandaag eens een niet - kerst artikel haha. Marington vroeg mij om een leuk artikeltje te schrijven op mijn blog, helemaal goed!

Marington is een website waar je terecht kunt voor o.a. tassen, portemonnees, dekbedovertrekken en meer!

Even over de tassen... Deze zijn van leer, en supergoede kwaliteit! Ik zat een beetje rond te kijken en heb een aantal leuke items op een rijtje gezet. Zoals je misschien ziet trekt de kleur cognac/bruin me nogal aan haha. Echt hele gave tassen! Ze hebben er meer dan 1600! Bruine, zwarte, gele, rode, paarse, oranje, groen EVERYTHING. Ze verkopen ook aktetassen, laptoptassen, reistassen en herentassen. Ik heb nog nooit een leren tas gehad, maar zou er graag een willen! De kwaliteit blijkt geweldig te zijn. 




De prijzen van de tassen liggen rond de 100/200 euro. Kun je niks van zeggen toch? De dekbedden vind ik ook heel gaaf! En ik heb nog een nieuw dekbed nodig... ze hebben echt een groot assortiment woonspullen, o.a. ook lampen, plaids, muurstickers... 

Beddinghouse, KEK Amsterdam, TAFTAN, Alassio - een kleine greep uit de merken die er bij Marington te koop zijn! Kek Amsterdam kende ik al, ze verkopen hier onder andere hele gave muurstickers van!

Heb je nog geen idee wat je iemand voor kerst moet geven? Neem zeker eens een kijkje :) Verzenden gaat super snel!

XOXO


QOTD: Welk item kijkt jou leuk?


P.S. Ik kies zelf of ik een website wel/niet leuk vind en of ik hier dan wel/niet een artikel over schrijf :) Dit is dan weliswaar 'gesponsord' maar persoonlijk vond ik het een leuke website.

Geen opmerkingen: