Pagina's

29.5.15

Mijn favoriete gezichtverzorgings producten <3


Hoi! Vandaag weer eens een beauty artikel! Ik deel met jullie mijn favoriete gezicht / skincare producten. 

'S ochtends én 's avonds reinig ik mijn gezicht. 'S ochtends doe ik gelijk een dagcreme op. 'S avonds haal ik mijn make up eraf en reinig dan mn gezicht. Deze producten gebruik ik hiervoor :D

Demake up Eye make up remover waterproof ~ deze haalt mijn mascara er perfect af! Ik probeer hem niet iedere dag te gebruiken want hij is nogal heftig. Vaak haal ik ook gewoon mijn makeup eraf met een doekje, want ik ben lui. Ha.

Garnier hydra match dagcreme ~ yass. Mijn perfecte dagcreme! Ik heb een nogal droge huid, maar niet over mijn hele gezicht, daar is deze dagcreme/moisturizer perfect voor ( já, er is trouwens een verschil tussen dagcreme en moisturizers haha ). Hij hydrateerd geweldig!



Hema cleansing mousse ~ een superzachtige reinigende mousse! Heeeel fijn! Deze gebruik ik ook niet iedere dag, maar wel veel! Hij haalt make-up eraf en reinigt je hele gezicht. En hij laat, heel belangrijk, je huid niet droog achter.


Met deze producten ben ik écht blij. Heb je trouwens gemerkt dat alle producten blauw zijn?! Haha! Ik heb volgens mij een voorkeur...

Wat zijn jouw favoriete producten?

XOXO



Geen opmerkingen: