Pagina's

6.5.15

New in ~ Primark


Hii peeps! Gister ben ik een dagje naar Arnhem geweest, naar oa. de primark. Het was superleuk! Ik heb een aantal dingetjes gekocht, niet zo veel gelukkig haha. Wel een paar leuke items waar ik heel blij mee ben! Het was gelukkig ook niet zo druk in de Primark dus konden we gewoon overal bij.


Ik kocht wat kleine dingetjes. Dit make-up tasje  & iets voor er in ( ha ), namelijk een foundation stick. Ik hoorde van iemand dat-ie super fijn is dus ik nam hem mee. Ook nog een 3-delige ketting waar ik echt verliefd op ben en een ronde zonnebril.

€4/€2.5/€4/€1.5


Hier zie je de ketting wat beter. De eerste is zilver met drie bedels en dan zijn er nog drie gouden eronder met nog een bedel. 


Verder kocht ik nog dit schattige zomerse shortje. Hij is destroyed, gebleekt en heeft kanten randjes aan de onderkant. Ik was al een tijdje naar zoiets op zoek en nu heb ik hem eindelijk!


Als laatst heb ik deze superzachte (!!!) warme grijze hoodie. Zo. Zacht. Voor €8 kocht ik hem in drie maten te groot hahah.



In Arnhem zit ook een outletstore van The Sting, daar gingen we ook nog even heen. Ik vond daar deze mintgroene trui die ik al een tijdje op het oog had, maar nu was 'ie .... €5 euro! Nee dat ging ik niet laten liggen. Hupakkee, in het winkelmandje ( ookal heb je daar geen winkelmandjes, idc ).


Ah. Echt. Liefde voor deze trui.


Ik vind het wel leuk matchen bij een wit horloge trouwens haha. 

Dat was alweer mijn kleine shoplog! Het was echt een gezellige dag en ik heb een aantal leuke dingen geshopt. Ik ben nogal trots op mezelf dat ik niet de hele primark heb leeggekocht *applaus* *applaus*

XOXO











Geen opmerkingen: