Pagina's

25.4.13

Gastblogger ♡ Cupcakes!

Hoi! Vandaag de eerste post van de gastblogger! Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik wel!

hi everyone!

Joepiee!!
Ik mag iets schrijven op mijn favorite blog!
Dus ik dacht: leuk --> feest --> cupcakes!
Ik ga jullie mijn lekkerste cupcakes recept geven :)
Hier is het lijstje met ingrediënten:
- Een pak cupcakes-mix (maakt niet uit welk merk, volg de instructies van het pak, kijk ook op het pak of je nog wat nodig hebt ^^)
- 2 appels
- 30 gram rozijnen
- 2 eetlepels kaneel
Hier onder staat staat stap voor stap wat je moet doen:
- Pak 2 beslag kommen
-Doe de rozijnen in 1 bakje met lauw water
- Maak in de ene bak het beslag en in de andere bak de appel en rozijnen.
- Volg de instructies van het cupcakes-mix pak
- Doe alle ingrediënten voor het beslag in de kom, mix alles met een mixer 2 minuten op de hoogste stand.
- Vervolgens doe je in de andere bak de appels en rozijnen, roer er de 2 eetlepels kaneel doorheen en klaar is kees!
- Doe de appel en rozijnen bij het beslag, mix dit 1 minuut op de laagste stand.
- Doe het beslag in de cupcake-vormpjes
- Zet de cupcakes in de oven
- Er staat op het pak hoe lang de cupcakes in de oven moeten
- Als de cupcakes klaar zijn moet je ze even laten afkoelen, daarna kun je ze eventueel nog versieren :)

Lieve beau ik vond het heel leuk om op jouw blog te writen!
tot volgende week!
kiss,
xbloggerloverx


P.s. Kijk ook zeker even op de site van xbloggerloverx namelijk, xbloggerloverx.blogspot.nl ! X Beau

Geen opmerkingen: