Pagina's

24.4.13

2 mededelingen

Wacht ff hoor, mededelingen schrijf je dat zo? Oke, zal wel. Nouja, de mededelingen dus. Als eerst; zoals je misschien wel hebt gemerkt heb ik de laatste 3 dagen iedere dag een artikel geplaatst, vandaag zelfs 2 al ;-). Dit komt omdat ik wat meer tijd hebt en ook meer inspiratie. Ik heb wat weken gehad dag ik iedere week iets poste, dat waren de weken dat kk ff keihard op school moest focussen :-). Vanaf nu komt er gewoon weer iedere dag of om de dag een artikel, jippie! Ik heb ook bijna vakantie en ik ga naar Londen, waar ik misschien, als jullie dat willen, wel ga vloggen.

Mededeling 2: ik heb een gastblogger, jeeee! Ze is van xbloggerloverx.blogspot.nl, en ze komt hier iedere donderdag een artikel schrijven. Hopelijk vinden jullie dat leuk! xbloggerloverx houd net zoals jullie van muziek, mode en meidedingen! Dus iedere donderdag een nieuw artikel over een leuk onderwerp.

Dit was het alweer!
Kisses, Beau.

Geen opmerkingen: