Pagina's

14.4.13

Shoplog (DA, ACTION)

Hi! Gister ben ik even in de stad geweest, en heb wat dingetjes gekocht :-) ik ben er heel blij mee, en laat ze jullie graag zien.

Als eerst ben ik bij de da geweest, waar ik de Rimmel Londen 9-in-1 BB cream. Een hele fijne bb cream, ik heb hem gekocht voor €9,99 in de kleur medium.

Bij de DA kocht ik ook een poederkwast, zoooo zacht! Ik weet niet meer van welk merk het is, maar het is iets met....professional beauty ofzo. Deze kocht ik voor €5,99
De DA producten zie je op de tweede foto.

Daarna ben ik naar de Action geweest, waar ik een wimperkruller kocht. Deze was €0,69, en tot nu toe bevalt 'ie me goed. (Laatste foto)

Ik liep langs de sieraden en zag deze superschattige haarbandjes! (Foto 3) Er zit ijzer in de bandjes zodat je een 'strik' kunt maken. Ik kocht deze haarbanden met bloemetjes en stipjes.

Als laatste heb ik nog 2 schoolspulletjes gehaald. Een geel notitieboekje en een (best wel heel grote) gum ;-)

Ik hoop dat je het leuk vind om te lezen!
Liefs









Geen opmerkingen: