Pagina's

2.4.13

Tips om je foundation lichter te maken.

Grmbl..wat ben ik toch een slecht mens, dat ik mijn blog zo verwaarloos :(
Maar, ik neem me voor om wat meer met mijn blog te doen! Ik bekeek gister mn make up stash, en ik heb een foundation die té donker voor me is. En (nee, nee, nee!) die ga ik niet weg gooien;-) Dus hierbij....tips om je foundation lichter te maken/laten lijken.

Tip 1. Meng je foundation met je dagcréme. Hierdoor heb je én een verzorgende foundation én een lichtere kleur. Let wel op dat je geen gekleurde dagcréme gebruikt, dit helpt niet! Deze tip helpt mij het best ;-)

Tip 2. Meng je foundation met een lichtere kleur foundation. Hierdoor kun je je perfecte kleur creëren. Deze tip is iets minder favoriet lijkt me, want je moet hier ook nog een lichtere foundation hebben of kopen.

Tip 3. Poeder je foundation af met een lichtere poeder ( lichter dan je foundation ). Dit fixeert de donkere kleur van je foundation een beetje.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Liefs, Beau.

Geen opmerkingen: