Pagina's

24.4.13

TAG 3 things.

Vandaag heb ik voor jullie een tag!! Het is de 3 dingen tag. Hier zijn de vragen en antwoorden.
(De vragen zijn in hoofdletters)

3 DINGEN IN JE TAS
Schoolboeken, telefoon, lippenbalsem.

3 DINGEN OP JE BUREAU
Uhhh.... Onmogelijk, het zijn er wel 10000. Oké, ik noem er drie. Pennen, iPad, schoolboek.

3 FAVORIETE MEUBELS OP JE KAMER
Mijn, superzachte, onweerstaaaaanbare bedje, mijn beautykast en mijn kledingkast.

3 FAVORIETE FRUITSTUKKEN
Peer, meloen en nectarine, superlekker! Ik ben echt een fruit-mens, ik eet iedere dag sowieso 2 a 3 appels en dan nog een peer ofzo.

3 DINGEN DIE JE OOIT NOG WILT DOEN
Naar New York! En... zwemmen met dolfijnen, en trendspotter zijn.

3 DINGEN WAARAAN JE OP DIT MOMENT DENKT
Of er een studie trendspotter is, wat we ook alweer eten en wat deze laatste moet zijn, haha!

3 LIEDJES DIE JE NIET UIT JE HOOFD KRIJGT
Psy - gentleman ( verslavend ), I know we were trouble - Taylor Swift, en Sweet sweet memory - Katie Sky.

Dit was de tag alweer ik hoop dat jullie 'em leuk vonden!!

Geen opmerkingen: