Pagina's

19.6.13

Bloggers interview #1 Vera Camilla

Hi! Dit is het eerst deel van 'bloggers interview'. Deze keer; Vera Camilla, van veracamilla.com! Haar blog is inmiddels heel groot, en ik was erg blij dat ze deze vragen voor mij wou beantwoorden! Enjoy!

Hoe ben je met bloggen begonnen?
Ik verveelde me en ben toen gewoon begonnen met een eenvoudige blog!



Kreeg je in de eerste periode leuke of nare 'comments'?
Vooral leuke.

Hoe vond je omgeving het dat je een blog hebt?
Heel leuk! Vooral mijn ouders steunen me 100%.

Hoe voelde je je, toen je je allereerste pakketje kreeg?
Dat was heel cool en onwerkelijk.



Ben je trots op jezelf? Je hebt veel bereikt!
Ik ben zeker trots! 

Heb je soms wel eens geen zin om een blogpost te schrijven?
Heel soms, dan laat ik het even liggen.



Vind je wel eens, dat je het té druk hebt?
Sommige dagen kunnen chaotisch zijn, maar met een overzichtelijke to do list en genoeg discipline kom ik er doorheen! 

❌⭕❌⭕ Beau

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow super leuk dat je haar moct interviewen!!!