Pagina's

20.6.13

Look of June: Wonderfully Wishlist

Ik heb weer eens een look of the month voor jullie! Ik laat zien wat ik deze maand echt op mijn wish-list heb staan, en wat een beetje bij de maand past. Deze maand 'Wonderfully Wishlist'. 



Gister schreef ik er nog over, de cropped bustier tops. Hier ook weer! Lekker zomers, en super cute. Het was deze maand lekkerder weer ( oke, met uitzondering op vandaag, het is nog aan het onweren ) 
En daarbij een tule highwaist rokje, in een bijpassende kleur. Dan, echt een must haveeeeeee for mij. Ik moet er een hebben!! De real deal chanel 2.55 bag. In één woord; perfect. Het past overal bij! Ik heb alvast een spaarpot gekocht, ik ben goed op weg :-). Nouja, een look a like is ook leuk hoor. En natuurlijk een superlief, zwart strikje in je haar (kan leuk bij een knot). En dan, zie je ze al? Die enorme wedges! Ik kan er hoogst waarschijnlijk niet op lopen, maar toch... Ik ben verliefd op dat printje!!

Nou, that's it!

Be inspired
❌⭕❌⭕ Beau


Geen opmerkingen: