Pagina's

13.6.13

Gastblogger xbloggerloverx ~ klets till you drop

Gastblog :D 

Hi everyone!

Happy Birthday to Beau! Happy Birthday To Beau!
Hi Beau vandaag is het een special day for you!
It's your birthday :D
En ik wilde eerst een gastblog plaatsen over DIY vriendschaps- armbandjes plaatsen. Maar toen dacht ik: "Het is je verjaardag ik kan ook gewoon een leuk verhaaltje op Beau's blog zetten". Ik hou wel veel van bloggen en schrijven. Ik kan er lekker m'n ei in kwijt (wat klinkt dat toch gek ^^)
By the way ik heb al meer dan een week niet geblogt o.O
Zooooo erg!
Maar donderdag = gastblog en dat was mijn redding!
Ik had opeens weer super veel inspiratie :)
De hele week was ik de volkomen inspiratie loos :o.
Echt voor een blogger is dat bijna het aller ergste: "geen inspiratie"
Maar dames, heren, of wie dit allemaal leest (:
Ik moet er een einde aan gaan maken :(
Want anders blijf ik oneindig door ratelen (nee ik heb geen ADHD, al twijfel ik daar soms toch echt aan ^^)
Ik vond het weer leuk om op my favorite blog te gast te zijn :)
xbloggerloverx.blogspot.nl

Kiss,
xbloggerloverx

Geen opmerkingen: