Pagina's

13.6.13

Review/ unboxing; kadoshop De Duizendpoot

Vandaag unbox en review ik met jullie het pakketje van Kadoshop de Duizendpoot. Een hele leuke webshop, waar je dingen kunt kopen als geurkaarsen, geurzakjes, badproducten en theepotjes. Perfect voor als je je vriendin wilt verassen, maar ook natuurlijk voor jezelf! Ik ontving een 'Scentchips' geurbrander, en een aantal geurtjes. Scentchips is een systeem van een geurbrander, waar je dan een soort wax figuurtje met geur boven legt, en er een theekaarsje in doet. Zo smelt het figuurtje en word de heerlijke geur verspreid!
Zo zag het pakketje eruit.



Ik ontving een geurbrander en 11 waxen geuren. Voor de scentchips klik je hier.

Ik probeerde het setje meteen uit, en... wauw! Wat een uitvinding! Het gaat heel makkelijk en snel, en het is wat minder geknoei dan bij een geurkaars ( waar het vet nog wel eens overheen wil stromen enzo ). De geuren kun je ook mixen door verschillende figuurtjes in één keer te laten branden. De geur is echt heerlijk! Je hebt er heel lang plezier van, ik heb de scentchips nu al een uur lang aan staan, en hij ruikt nog steeds heerlijk.

Hier maakte ik een eigen geur, heerlijk!

Na een paar minuten...

Nog wat later...


Conclusie; het is lekker makkelijk, en je hebt er lang plezier van. De geuren zijn te gek, en je hele huis ruikt ernaar! 

De scentchips 'figuurtjes' zijn ong. €0,35 per stuk, de geurbranders rond de €8, en je kunt ze kopen op Kadoshopdeduizendpoot.nl.
Dus treuzel niet, en ga even gezellig snuffelen tussen de geurkaarsen en badproductjes!

Q: wat vind jij van de scentchips?

❌⭕❌⭕ Beau



Geen opmerkingen: