Pagina's

12.6.13

Unboxing/ mini review Big Green Smile

Het word zomer, je huid krijgt weer een beetje zon... Maar dat betekent niet dat je huid geen verzorging meer nodig heeft! Op de een of andere manier, heb ik júist in de zomer ruwe lippen en droge plekjes op mijn ellebogen, handen ( eigenlijk overal ;-) ).
Ik heb net een pakketje binnen gekregen van Big green smile. Zij verkopen van veel merken cosmetica en verzorgingsproducten, ook merken uit Amerika die hier lastig verkrijgbaar zijn, dus neem zeker een kijkje!


Hier zie je wat erin zat. Een Balm Balm ( zo'n moelijk te verkrijgen merk ) 'alles-in-1' creme, en de welbekende EOS lipbalm in Summer Fruit.



Eerst; de EOS lipbalsem. Deze ruikt echt heel lekker naar zomers fruit! De verpakking is makkelijk vast te houden, en het bolletje zorgt ervoor dat de balsem heel makkelijk is aan te brengen.
Deze is €6,75 en hier te koop.


Ook kreeg ik dus de Balm Balm multi-balm. Een creme om voor van alles en nog wat te gebruiken! Voeten, handen, gezicht, ellebogen.. En zo kan ik nog wel even door gaan ;-)
Over deze komt nog een volledige review!
Balm Balm multi balm is ook op Big Green Smile te koop.

Hartelijk bedankt Big Green Smile!

❌⭕❌⭕ Beau





Geen opmerkingen: