Pagina's

13.6.13

Bday haul deel 1/4

Hi! Vandaag ben ik jarig, en laat ik mijn deel 1 van de cadeautjes-haul zien. Dit deel; van mijn ouders! 


First kreeg ik een spiegel! Zo'n hele grote, een 'gehele outfit' spiegel waar je jezelf helemaal in kunt zien. Heel leuk! Helaas kan ik geen foto maken want de camera pakt hem niet goed op. Ik kreeg er ook plak-dingen bij zodat ik de spiegel op mijn kast kan vastmaken. 

Ook kreeg ik nog een tijdschrift, de Hitkrant, en vooral omdat 1D erin staat! Ja sorry mensen, maar ik ben een beetje een directioner. Er zat ook een dvd'tje bij 'I love one direction' :-) 


Het 'grootste' cadeautje is nog niet binnen, mijn bestelling bij H&M. Zodra deze binnen is doe ik een bday haul deel 2! 
Ik ben echt heel blij :-) Dankjeee paps en mams!

Haha, vandaag kreeg ik ook 3 pakketjes binnen voor mijn blog, dat voelt toch een beetje als een 'kado' :)

❌⭕❌⭕ Beau

Geen opmerkingen: