Pagina's

27.6.13

Review Dr Van der Hoog, natural intensive masker.

Vandaag review ik voor jullie het DR. Van der Hoog Natural Intensive masker.
Hij is €9,10 en hier te koop op de Dr Van der Hoog site.


Zo ziet de tube eruit. Ja, het is een tube. In de tube zut het masker, wat je met de kwast aan kan brengen. Het is een masker voor de droge tot zeer droge huid, ik heb een gemengde huid dus dat komt wel goed :-)



Zo ziet de kwast eruit. Een simpele, zachte kwast.



Met een washandje reinigde ik mijn gezicht, voor het maskertje.



Zo ziet het maskertje er op mijn huid uit na een paar minuten. Het trekt echt in de huid, vandaar dat je niet overal 'masker' ziet.




Dit is mijn huid voor & na het masker ( na 12 minuten afgehaald ). Ik heb heel erg ingezoomd, om het verschil te laten zien.


Conclusie; ik ben heel erg tevreden over het masker! Heel goed voor de droge huid :-)

❌⭕❌⭕ Beau






Geen opmerkingen: