Pagina's

29.6.13

Tag: Fashion!

Hi! Ik zag deze tag langs komen, en hij leek me leuk :-) hij is in het Engels, dus de vertaling staat erbij!

1.       How would you describe your style?
Hoe zou je jouw stijl omschrijven?

Ik heb wat casual dingen in mijn kast, maar eigenlijk meer cute & toch stoer. Mijn sieraden zijn vaak een aanvulling op de look, vaak schattig. ( ik heb laatst een armbandje met maantjes teruggevonden, OMG ) 

2.       What are your wardrobe staples?
Wat zijn, over het algemeen, de items die in je kast hangen?

Veel topjes, en rokjes. Ook wat shirtjes en een paar shorts. Oja, ook nog wat goede skinny's en wat vestjes voor als ik het koud heb.

3.       Most expensive item in your closet?
Wat is het duurste item in je kledingkast?

Dat is een lastige vraag! Uh,.. Als je tassen meetelt... Dan denk ik mijn cowboysbag.        

4.       Most wanted item?
Wat is je meest gewilde item?

Een it-designer bag ( ik heb echt niet all teveel tassen, hooooor ) of een chanel 2.55 tas, of een jasje van Marc Jacobs of een tof truitje van Alexander Wang,,,,

5.       Favourite designer?
Wie is je favoriete modeontwerper / ontwerpster?

Ik zou het niet weten. Ik hou van alle designers! Marc Jacobs, Karl Lagerfeld, Alexander Wang, Vivienne Westwood, Stella McCartney, Christian Louboutin & zo kan ik nog wel even doorgaan.....

6.       How much do you spend on clothes?
Hoeveel geef je uit aan kleding?

Niet heel veel. Ik heb nog geen kledinggeld ( omdat als ik met mn moeder shoppen, ik het idee heb dat ik meer krijg, moehahahha ) en voor de rest shop ik ongeveer 1x per maand of 1x per 2 maand, ik koop ik dingen wat ik écht nodig heb & dingen voor dat seizoen. En in de uitverkoop gaan we ook altijd los. Zelf koop ik dingen als ik toevallig in de stad ben, of als ik bijv. verjaardagsgeld heb. 

7.       What are your favourite places to shop?
Wat zijn je favoriete plaatsen om te winkelen?

Winkels; H&M, The Sting, Primark, Only, en kleine boetiekjes
Plaatsen; Zwolle, Apeldoorn, Rotterdam

8.       Favourite fragrance?
Wat is je favoriete 'geur' qua parfum enzo?

Als ik echt moet kiezen, ga ik voor Hello Darling van VS (victoria's secret). Deze is niet te sterk, maar oh zo lekker :-)

9.       What's your favourite way to do your hair?
Wat is je favoriete manier om je haar te doen?

Ik heb mijn haar vaak los, en soms in een messy knot. Als ik mijn haar los heb, doe ik het soms naar één kant, of met een plukje naar achter. 

1.       What is your go-to outfit when you have no idea what to wear?
Wat is je gemakkelijke outfit als je géén idee hebt wat aan te doen?

Dan pak ik een skinny, en een leuk blousje ( topje vind ik dan net iets te saai ). Een paar sieraden erbij en ik ben ready to go.

2.       One fashion trend you wish would come back or stay?
Welke trend wil je heel graag dat terugkomt, of blijft?

Geen flauw idee, ik vind losse tops heel leuk. Maar voor de rest zou ik het niet weten.

3.       Show us your most prized possession in your wardrobe.
Toon ons je meest waardevolle bezit in je kledingkast.

Uh, mijn waardevolste bezit? Ik denk een tas uit Londen. Hij was niet heel duur, maar wel een mooie herinnering en ik kan niet meer zonder.

4.       Tag some people.
Tag een paar mensen.

Iedereen die deze tag leest & leuk vind mag hem overnemen!


❌⭕❌⭕ Beau

Geen opmerkingen: