Pagina's

21.7.13

Opgemaakt&review: FA coconut shower cream

Ik heb weer eens een product opgemaakt! En ik dacht, laat ik het eens laten zien op mijn blog. Dan review ik het ook direct. Dit keer de Fa yoghurt & coconut shower cream. Deze stond in de badkamer, dus iedereen gebruikte hem.


Zo ziet hij eruit. Het is een shower cream voor de droge huid. Van sommige douchegels krijg ik uitslag, maar van deze niet! Ik vind hem echt heerlijk ruiken :-) niet die typische kokos 'vet' geur, maar heerlijk, een beetje subtiel. De cream is dus op yoghurtproteïnen basis, en mijn huid word er heerlijk zacht van


Echt jammer dat je het niet kunt ruiken.... Hahaha

Ik ben dus super tevreden over deze showercream! Je kunt hem kopen bij drogisterijen en volgens mij ook supermarkten... Hij kost rond de €5 voor een redelijk grote fles!

XOXO beau


Geen opmerkingen: