Pagina's

20.7.13

Wishlist comegetfashion.com

Vandaag laat ik jullie een wishlist zien, van de website Come Get Fashion . Dit is géén advertorial, maar de website is zo leuk!


Accesoires. Ze hebben echt geweldige sieraden, tassen en hats! Echt, alle trends op één website ;-)
Diamond ketting - wing ring - round sunnies - baby pink beanie ( so cute! Staat goed met een volle bos volumineus haar ) - studded basic tas - striped rugzak - earchain rosegold - statement ketting neon geel - celine knock off :-) wit - love double finger ring - studded witte clutch 



Shoez. Ik hou ervan. Ik kan niet zo goed op hakken lopen, maar hou het er wel wat uurtjes op vol. Dit zijn echt geweldige heels & sandaaltjes!
Zwarte enkellaarsjes - zwarte met gouden sandaaltjes - strappy sandals ( ik heb het idee dat dit een dupe van de celine sandal is! ) - pointy cap toe enkel laarsje - knock off jeffrey campbell lita's (!) - see trough blauwe hakken. Awesomeness in a heel :-) 


Dan nog een geweldige categorie, kleding. Ze hebben bij Come Get Fashion heel veel leuke kleding! 
Skort ( geen short, geen skirt ) wit - sporty shirt, ik vertelde een tijdje terug nog over deze trend! - disco pants zwart - nummer shirt wit - light grey batman shirt - denim / leather jacket.

Ik hou van deze webshop!

XOXO



Geen opmerkingen: