Pagina's

31.8.13

Mijn top 5 boeken!

Vandaag vertel ik jullie over mijn top vijf boeken! Het zijn allemaal vertaalde boeken, maar die vind ik gewoon de leukste :) Lees snel!

Sophie Kinsella - Shopaholic ( de hele serie )
Echt, dit zijn mijn líevelings boeken. Zo leuk geschreven en het perfecte onderwerp :)
De boeken gaan over Becky, een echte shopaholic. Ze is dol op shoppen, alleen heeft ze heel vee schulden. Er zijn ook boeken waarin ze gaat trouwen, naar Amerika gaat, op huwelijksreis en een kinde krijgt..

Sophie Kinsella - mag ik je nummer even?
Nog een boek van deze leuke schrijfster! Ze zijn overigens wel vertaald naar Nederlands. Dit boek gaat Poppy, die haar huwelijksring kwijt raakt. Door een telefoon te vinden in een prullenbak komt ze in contact met een zakenman, Sam. Later ontdekt ze dat haar vriend vreemd is gegaan, hoe gaat ze dit oplossen?

Gevaarlijk Spel -Luisa Playa
Ook dit is een vertaald boek.  Het gaat over twee meiden die allebei een extreem geheim hebben, en een extreme dag meemaken om het te vergeten...

Glee (1) - ?
Ook dit is weer een vertaald boek :D Glee is dus van tv, maar er zijn ook boeken van. Dit is deel 1 waarin de glee groep weer opbloeit!

Auditie!  - E.Lockhart
En de laatste is alweeeer een vertaald boek. Auditie is een boek waarin een meisje naar een groot theaterzomerkamp gaat. Ze maakt veel mee en raakt uiteindelijk al haar vrienden kwijt...

Dat was het alweer! Wat is jou favo boek?

Beau




1 opmerking:

Unknown zei

Zoete tranen, van Sophie Kinsella. Inderdaad superleuke schrijfster, ik ga maar eens kijken naar de shopaholic serie... :)