Pagina's

16.8.13

Wit

Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd ben ik helemaal into wit. Als ik in de winkel sta, pas ik snel de witte dingen eruit, heel apart maar ik denk wel dat wit dus een kleur is die bij me past. Het is vrolijk, perfect voor de zomer, maar ook de nieuwe trend dit najaar! Nu we het toch over de trends hebben van het najaar..

De kleuren zwart, wit, blauw, paars, donkerrood, oranje, huidtinten en pastel ga je weer heel veel zien deze herfst. Met donkerblauw, wit en pastel ben ik blij :) maar oranje houd ik niet zo van! 

Terug naar het wit, hoe stijl je nou een simpel wit shirt met leuke opdruk?

1. Heb je een simpel, wit shirt met een leuke tekst of plaatje dan kun je dit het best combineren met een vrolijke jeans, bijvoorbeeld met bloemen. Je kunt ook gaan voor een simpele skinny, met wat opvallende sieraden of schoenen. Een stukje van je shirt bij je broek in, en je bent klaaaar :) 

2. Een cropped wit topje? Hierbij kun je goed een skater skirt combineren. Deze zijn helemaal in, en laten je ook nog eens slanker lijken! Je kunt ook gaan voor een high waisted short, maar als het wat kouder word kun je beter gaan voor een hoge jeans.

3. Heb je zelf een bepaald topje die je niet weet te combineren? Mail naar reallifefashionista@gmail.com en ik probeer het op te lossen!

XOXO


Geen opmerkingen: