Pagina's

17.9.13

Leuke webshops :D

Heheeeee!

Vandaag vertel ik jullie over leuke webshops, waar ik heel vaak mijn winkelmandje vul maar uiteindelijk toch niets koop, haha. Oja, en bij alle webshops kun je met iDeal betalen, ook wel zo makkelijk

H&M.com


Ik begin met de meest bekende, H&M. Een leuke, makkelijke site waar je van alles kunt bestellen, en de kleding is goedkoop! De kleding van de divided collectie vind ik altijd superleuk en de helft van mijn garderobe bestaat dan ook uit dit merk. Ik heb eigenlijk nog nooit mensen ontmoet die nog nooit van h&m hebben gehoord, haha!

Forever21.co.uk


Hier heb ik nog nooits iets gkocht maar vaak genoeg struin ik de hele website af, en in Londen ben ik er een halfuur binnen geweest. Het is jammer dat vaak mijn maat uitverkocht is maar als je goed zoek zijn er superleuke dingen te vinden!

Asos.com


Asos is een superleuke website met heel veel leuke kleding, van allerlei merken én van Asos zelf. Ook hier heb ik nog niets besteld, maar ik vind het wel leuk!

Comegetfashion.com

(Bron: kittehscupcake )

En als afsluiter van de 'kleding webshops': comegetfashion.com, een leuke nederlandse site voor fun kleding. Echt hele toffe musthaves!

Dan laat ik jullie ook nog wat 'overige' sites zien!

Miniinthebox.com


Een site waarbij je voor van alles terecht kunt! Iphonehoesjes, slaapmaskers... Ik heb er laatst een bestelling gedaan en de levertijd kan heel erg verschillen, van 2 dagen tot 6 weken. Helaas is er bij mij één dingetje misgegaan maar voor de rest was het goed! Alles is ook heel erg goedkoop :-)

EyesLipsFace.nl


Dit is een beauty site, je kunt hier heel veel make-up kopen! De prijzen liggen rond de €1/€10 euro.
Ik heb hier gisteren een bestelling gedaan, en er komt vast nog een shoplog!

Dat was het alweer! Hope you liked :-) 

Beau


 










Geen opmerkingen: