Pagina's

19.9.13

Herfst Tag! 🍁🍁🍂🍂🍃🍃

Aansluitend op het artikel van gisteren doe ik een Herfst Tag! Het is dan nog net geen herfst, maar toch doe ik deze vast!

1. Wat vind je van de herfst?

Aan de ene kant haaaaat ik het weer, maar aan de andere kant is het binnenshuis zo knus en zijn de bomen echt heel mooi.

2. Voordelen en nadelen van de herfst?

Voordelen: Superleuke sweaters, mooie bomen, gezellig & knus, halloween en sinterklaas..
Nadelen: Koud & ik ga niet meer zo vaak naar buiten, niet fijn met fietsen, geen rokjes zonder panty.

3. Welk kledingstuk past voor jou het beste bij dit seizoen?

Sweaters & zwarte jeans :-) lieve sweaters en oversized cardigans zijn echt een musthave deze herfst!

4. Appeltaart of muffins?

Appeltaart <3_<3

5. Beauty musthave voor de herfst?

Een lieve blush en mooie lipgloss! 

6. Favo herfst schoenen?

Ik heb nog geen schoenen gekocht voor deze herfst maar ik droom over Clarks Desert Hug Boots. Zelf draag ik ook graag laarsjes in de herfst.

7. Vier je halloween?

We zetten wel pompoenen bij de deur en een lachende heks op tafel, haha, maar voor de rest niet.

8. Vier je st Maarten?

Nee, al jaren niet meer. We hebben wel snoep in huis voor de buurtkinderen. :-)

9. Wat doe je graag in de herfst?

Wandelen door het bos, knuffelen als ik het koud heb, 

10. Wat ga jij deze herfst doen?

Het koud hebben. Echt serieus, ik ben een koukleum.

Dat was het :D

X, Beau

Geen opmerkingen: