Pagina's

21.9.13

New in | EyesLipsFace


Hi! Maandag heb ik wat besteld op EyesLipsFace.com, een site voor make-up & dergelijke. Ik heb een aantal leuke dingetjes uitgekozen en vandaag show ik ze jullie :D


Als eerst koos ik deze blush. Deze blush komt van de studio lijn ( je hebt de studio lijn met producten rond de €4, de minerale lijn met minerale producten en de essentiele lijn met €1 dingen ) en was €4. Het doosje ziet er superleuk & professioneel uit, binnenin zit een spiegeltje. De kleur heet Pink Passion en lijkt knalroze, maar het is een matte, lieve prinsessen-kleur :) 


Ook kocht ik 2 kwasten, een oogschaduwkwastje van €1 en een blush brush van €4. Beide heel fijn!


Als laatst kocht ik nog een oogschaduw duo, met heeeeeel veel shimmers. Leuk voor de kerst :D. Dit is de cream eyeshadow in sugar cookie, €1.

Dat was het! Wat vind je van mn aankoopjes?

Beau



Geen opmerkingen: