Pagina's

26.12.13

2013 - het bloggen

Er is een heleboel gebeurd in 2013; en een van die dingen is dat ik in februari uit pure verveling een blog startte. Nu ben ik er zo blij mee dat ik dat heb gedaan! Ik heb er heel veel zaterdagen mee kunnen vullen :-) hier een terugblik op het afgelopen jaar!



De meest bekeken blogpost is een post over Action oogschaduwpaletjes, geschreven in mei. Hij is  224 keer bekeken. Wow! Op plaats twee de winactie met smartphonehoesjes.nl, met meer dan 210 keer :)

Ik heb de blognaam al meer dan 5 keer veranders, whoepsie. Ik vond hem steeds niet leuk, of te lang.. Deze is ook te lang, maar het kan niet anders. Als ik een domeinnaam neem, verander ik hem wel... 

Ik heb meer dan 180 blogposten geschreven. Djeez wat veel! 


Ik wens jullie een fantastisch 2014 toe!


Ik vind het zo gewelldig dat ik vaste lezers heb die iedere dag mijn blog lezen en dat ik al 10.000 pageviews heb gehad! Love you all!

XOXO


Geen opmerkingen: