Pagina's

29.12.13

Crazy Cat lady tag

Sinds luna bij ons in huis woont ben ik echt een crazy cat lady, duizenden foto's, precies weten wat voor geluid je kat maakt... Een aantal symptonen :) vandaag de crazy cat lady tag!

SCHATTIGSTE FOTO VAN JE KAT(TEN)

Neeeee! Ik kan toch helemaal niet kiezen! Ik maak zo'n beetje twintig foto's per dag van hem...


O M G is het geen schatjeee? Maar deze is ook leuk.


Dat pootje *smelt*


Hier samen met Bowy, op de kerstkaart :-) en een kerstmuts! Oh gosh ik ga dit niet overleven het is veel te schattig.


Oh en deze dan, hij eet mn pyjama broek! Eigenlijk niet zo schattig maar hij pakt hem vast alsof het zijn prooi is :3

BIJZONDERE EIGENSCHAPPEN

1. Hij staat soms een half uur lang voor de kast waar de hamsters op staan en probeert er iedere minuut opnieuw op te springen, wat niet lukt. 2. Altijd als ik hem op pak, loopt hij over mijn schouder naar mijn rug. 3. Hij vind het leuk als hij natgespettert word. Hij gaat dan precies bij de plek staan waar de spetters vallen en gaat spinnen. Zet hier vooral een groot vraagteken achter :D

OMSCHRIJF HET GELUID DAT JE KAT MAAKT

Purrrr purrr purrrr purrr, je raakt Luna nog niet aan of hij spint al, cuteeeeee. Als hij bij het raam zit en een vogel ziet, is het meer mrrr murr mrrrr. En heeeel of en toe meow.

KOOSNAAM

Oh, ik heb zo veel koosnaampjes, niet normaal meer, let op; luni, ludo ( hij is soms gemeen ), gucci, koetjie, knorretje ( spin, spin ), loentje, lulu...

BEKENTENIS

Ik vind het stiekem best schattig als hij op de tafel klimt en mijn koekje meesleept. Maar dat mag niet dus haal ik hem er snel weer af..

GOEDE TIP VOOR ANDERE CRAZY CAT LADIES

Als je je kat 1 keer op je rug laat klimmen gaat hij het voor altijd doen. Voor eeuwig en eeuwig en eeuwig....

WAT VOOR KAT ZOU JIJ ZIJN?

Ummm... Een beetje gek, maar wel lief en af en toe extreem hyperactief. Oh en eentje die houd van knuffelen.

LEUKSTE KATTENWEBSITE

Catgifpage.com

BESTE KATTENGIF

http://www.catgifpage.com/cuteness-overload s o. c u t e :3


Dat was 'em al weer!

XOXO

Geen opmerkingen: