Pagina's

20.7.14

Fave songs




Hi! Ik ben dol op muziek. Het maakt me vrolijk, ik hou ook niet zo van langzame, zielige muziek ( behalve bij one d ) haha. Voor muziek heb je natuurlijk ook een koptelefoon nodig, en mijn nieuwe wilde ik even laten zien. Hij was echt cheap ass, maar ik vind hem wel heel leuk. Je kunt hem zien op de foto's hierboven. Neon oranje/zalmkleur met knalgeel. Zie Luna er lekker voor liggen hihi. Ik vond het wel een leuke foto, scherpte/diepte enzo...


Dus: over naar mijn faveee songs van de afgelopen tijd. Eerst: tiësto met 'wasted'. Ik weet niet wat het is, maar er is iets leuks aan dit nummer.


Problem van Ariana Grande vind ik ook echt een leuk liedje. Soms vind ik Ariana een beetje een piepstem hebben ( excuse me, arianators ), maar Problem heeft toch wel wat. 


Dan Am I wrong, Nico & Vinz. Dit is niet een heel 'pumpin' 'blij' lied, maar ik vind het wel heel mooi.  Vraag me niet waarom haha.

Zo, dat zijn mijn favo liedjes een beetje ( lekker top 40 &zo ). Sorry voor het niet-zo-lange artikel, maar zo zit dat nou eenmaal bij mijn uitleg waarom ik liedjes leuk vind ahhaha.

XOXO

Wat zijn jouw favoriete liedjes van de afgelopen weken?





Geen opmerkingen: